Przepiękny wystrój bloga zawdzięczam Szczególnie niewidocznej. z bloga "Skrawek nieba." Jeszcze raz Ado, dziękuję bardzo za poświęcony czas. ♥ Szablon jest przepiękny.

czwartek, 8 marca 2012

Tak na wstępie...

Witam was wszystkich serdecznie!
Od dłuższego czasu zbierałam się, żeby zacząć pisać bloga z opowiadaniem, jednak nie wiedziałam kogo wziąć na 'gwiazdową' postać. Wahałam się pomiędzy wieloma gwiazdeczkami XXI wieku, jednak mój wybór padł na wspaniałych chłopców z 1D. Cóż, pewnie nie jest to zbyt oryginalne na blogach i wiele autorek pisze historię z ich udziałem, jednak pomyślałam, że warto spróbować, więc wpisałam w miejscu na adres www.blogspot.com, założyłam konto, później bloga i... tak oto zaczynam.
Prolog pojawi się jak najszybciej i mam nadzieję, że zachęci was do czytania moich wypocin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz