Przepiękny wystrój bloga zawdzięczam Szczególnie niewidocznej. z bloga "Skrawek nieba." Jeszcze raz Ado, dziękuję bardzo za poświęcony czas. ♥ Szablon jest przepiękny.

niedziela, 26 sierpnia 2012

Nowy blog!

Siema Moje Koliberki! Co tam u was? Jak wam leci? Mam nadzieję, że dobrze i jestem pewna iż ostatni tydzień wakacji wykorzystacie jak najlepiej. Tylko grzecznie tam!
Jednak wrócę do mojego bloga a więc...
Wiem, że ta grupka wspaniałych osóbek, które regularnie zaglądają na BLBY nadal czekają na kolejny rozdział i jestem wam za to wdzięczna. Teoretycznie posiadam jakiś plan i zarys akcji, chcę to zapisać ale nie mam motywacji do tego. Jednak... Jeżeli bardzo zależy wam na czytaniu tych bredni, które wychodzą spod mojego pióra to wraz z Gab z bloga http://bloggerkagabrielle.blogspot.com/ postanowiłyśmy napisać coś razem. Stworzyłyśmy historię, która mam nadzieję przypadnie wam do gusty, gdyż jest trochę inna niż te wszystkie, które spotykamy w blogosferze. Na razie możecie znaleźć tam dopiero pierwszy post, który w całości jest autorstwa Gabi, jednak lada moment pojawią się już rozdziały, które będziemy razem tworzyć.
Oczywiście liczymy na wasze szczere opinie i zaangażowanie w czytanie ponieważ to właśnie czytelnicy nadają siły i chęci do tworzenia autorom. :)

Ach i oczywiście tu jest adres: http://gabi-aleksja-story.blogspot.com/

A teraz wracam do pisania dla Was! ♥

Zdrówka Miśki.

3 komentarze:

  1. No to mam kolejny blog do obserwowanie ;) Czekam na 22 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że coś razem stworzycie, bo obie świetnie piszecie, a jak połączycie swoje siły to na pewno wyjdzie mega opowiadanie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twojego blog i to jak piszesz. Niedawno zaczęłam i chciałabym prosić się o zajrzenie i ocenienie mojego stylu itp. Nawet nie chodzi o komentarze ale chociażby reakcje :)

    http://love-life-love-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń